Nasıl abone olurum?
Web sitemizden online başvuru yaparak veya satış ofislerimizi ziyaret ederek abonemiz olabilirsiniz.
Sabit telefona ihtiyacım var mı?
İster ADSL ister VDSL, ister Fiber altyapıya sahip olun, FlixNet internet kullanmak için telefon hattına ihtiyacınız yoktur. FlixNet interneti telefonsuz özgürce kullanabilirsiniz. Hizmet almakta olduğunuz aktif bir sabit hattınız bulunması durumunda aynı hat üzerinden internet hizmeti verilecektir.
Aboneliğim aktif hale geldi interneti kullanmak için ne yapmalıyım?
Aboneliğiniz aktif hale geldiğinde İnternet hizmetinizi kullanabilmeniz için abonelik sırasında tarafımıza iletmiş olduğunuz GSM numaranıza sms ile gönderilen Kullanıcı adı / Şifre bilgilerinizle modem kurulumunuzu gerçekleştirerek internet hizmetinizi kullanmaya başlayabilirsiniz. Evde kurulum hizmetimizde bu kurulum işlemini teknik ekibimiz sizler için yapacaktır.
Hat dondurma hizmeti nedir ve kimler faydalanabilir?
11.07.2023 tarihi itibari ile hat dondurma hizmeti verilmemektedir.
Statik IP hizmeti alabilir miyim?
FlixNet İnternete abone olurken abonelik başvuru formu üzerinde Statik IP hizmeti istediğinize dair ilgili bölümü işaretleyebilirsiniz. Aboneliğiniz süresince statik IP hizmetine geçmek istediğinizde ise talebinizi 0850 885 2772 no’lu FlixNet Müşteri Hizmetlerini arayarak iletebilirsiniz. Aylık 50,00 TL (KDV dahil) statik IP hizmet bedeli FlixNet İnternet faturanıza düzenli olarak yansıtılacaktır.
Yeni bir modeme ihtiyacım olacak mı?
Halihazırda kullanmakta olduğunuz modem uyumlu ise ayrıca yeni bir modem almanıza gerek yoktur. Modeminiz yoksa bulunduğunuz bölgedeki altyapıya göre alacağınız hizmetle uyumlu ADSL veya VDSL modem temin etmeniz gerekmektedir. VDSL veya ADSL uyumlu modeminiz yoksa, abonelik esnasında 2 eşit taksitle modem satın alabilirsiniz. Fiber tarifelerimizde ise ekiplerimiz kurulum esnasında 1700,00 TL değerindeki fiber uyumlu modemi sizlere aboneliğiniz süresince kullanmanız için tutanak ile teslim etmektedir. Aboneliğinizi herhangi bir nedenle sonlandırmanız durumunda modeminizi eksiksiz ve çalışır durumda FlixNet'e iade etmeniz gerekmektedir.
Faturamı nasıl ödeyebilirim?
Faturalarınızı Ziraat Bankası, Vakıfbank, QNB Finansbank ve Enpara uygulamaları üzerinden, www.flix.net.tr online işlem merkezinden veya satış ofislerimizden ödeyebilirsinz.
Hizmetimi farklı bir adrese nakil etmek istiyorum. Ne yapmalıyım?
0850 885 2772 numaralı müşteri hizmetlerini arayarak yeni adresinizi söylemeniz durumunda, yeni adresinizin alt yapısı kontrol edilir. Yeni adresinizin alt yapısı sahip olduğunuz paketinizin özelliklerini destekliyorsa nakil işleminiz müşteri hizmetlerimiz tarafından işleme alınır.
Bölgede sağlanan hizmet mevcut internet paketinizden farklı ise altyapıya uygun paketle nakil işlemlerinizi başlatabilirsiniz. Nakil işlemlerinin doğru ve zamanında yapılabilmesi için talebinizi iletmeden önce açık adresinizi net olarak bilmeniz gerekmektedir.
Nakil ücretli bir işlem midir?
Evet, nakil işleminin VDSL ve ADSL altyapılar için 600 TL, FİBER altyapılar için 400 TL ücreti bulunmaktadır. Bu ücret nakil işlemi tamamlandıktan sonra kesilen ilk faturaya yansıtılır.
Aboneliğimi nasıl iptal ederim?
FlixNet aboneliğinizi satış ofislerimizi ziyaret ederek veya 0850 885 2772 numaralı çağrı merkezimizi arayarak iptal ettirebilirsiniz.
Güvenli İnternet kullanmak istiyorum, ne yapmalıyım?
FlixNet tarafından abonelerimize ücretsiz sunulan Güvenli İnternet hakkında detaylı bilgi almak için tıklayın.
Anlaşmalı Kargo Bilgileri
Sözleşmelerinizi Aras Kargo ile karşı ödemeli gönderebilirsiniz.
Kargo anlaşma numarası: 2229054550915